braincrack 2.0 – roppant nagyon fontos szavazás

Nos gyermekeim, nem szeretnék elkiabálni semmit, de a braincrack 2.0 közeleg. Csak egy valamin nem tudok dűlőre jutni, szóval szavazzatok. Milyen blogot olvastok szívesebben? Olyat, ami színvilágát tekintve sötét, vagy olyat, ami világos? Nagy hatalom van a kezetekben, azt fogom választani, amire többen szavaztok. Legalábbis perpillanat úgy gondolom, hogy azt fogom választani, amire többen szavaztok, muhaha. De mindenképp figyelembe fogom venni (;

Rakok ilyen szavazó vackot is, de ha kommentben felhoztok pár érvet egyik/másik mellett, annak is örülni fogok.

Szabi

7 hozzászólás to “braincrack 2.0 – roppant nagyon fontos szavazás”

  1. este/éjjel nagyon gyilok a világos blog, ne öld meg a szemünket szabi :(

  2. tamogatom az elottem szolot ^^

  3. sokat gondolkodtam, melyik a jobb, végül a világos mellett döntöttem, de ez függ mondjuk a témától és a kívánt dizájntól. vagy mi.
    szal világos. szavaztam is. :)

  4. a világos lehet törtfehér/szürkés is, az annyira nem bánt… majd csinálunk próbaoldalt mindkét oldalnak, és meg lehet nézni :)

  5. valahol olvastam, hogy a fehér háttér több energiát szop mint a sötét, ami persze lehet, hogy badarság, de lehet, hogy nem, szóval ha ökobioaktívzöld vélemény is érdekel akkor legyen fekete.

  6. Sátán.
    amúgy meg tényleg a fasznak van kedve reflektorra bámulni. na meg szeretem a fődet művelni, aggyá energiját nekije. de én mégis a színestet pártolom, mert olyan opciót nem írtál.
    szerintem nézzen úgy ki mint azok a dolgok amiket posztoltok. bár a barna-rózsaszín-piros-fekete anynira nem jó kombó, de akár. szerintem.
    vagy legyen az egész fejjel lefelé. az is vicces. vagy csak 90fokban elfordítva. bla bla bla…
    -József (47), Szolnok

  7. meandering Says:

    sötét, mert az trú.
    (hah, nomeg I Love You But I’ve Chosen Darkness, vágod-e)
    ami egy remek felirat /matricánüzenet /szakítósszöveg.

    – Gergő (16), Gyula, blackmetálos

Vélemény, hozzászólás?

