a vérbevásárlókocsik támadása – beat dis

A hétvége-körül planetdamagen volt a Beat Dis – Just Like c. klippje, mireföl újra eszembe jutott a banda. Bár nekem a Humanoid klippje sokkal jobban tetszik [:

Igaz, én csak egy egyszeri bölcsészhallgató vagyok, nem tudok olyan magasságokba emelkedni, hogy megértsem, mi a búbánatért üldözik a szerencsétlenemet vérbevásárlókocsik, és amikor végre elkapják, miért hányják le százasokkal, de ez az én hibám. A klipp vicces, a szám pedig zsírosságos.

Beat Dis – Humanoid

Hja, és ha már írok, pécsiek figyelem! Jövő csütörtökön (nov 13) Realistic Crew, aztán meg pénteken (nov 14) Zagar a Laborban! (nem találtam semmi értelmes infót arról, hogy milyen rendezvénysorozat keretében lesz ez a két(?) napos hepaj, de ha dobtok plakátot, kiteszem.)

Szabi

#update nov. 06.: mint kiderült Realistic Crew sajnos nem lesz ): de Zagar igen.

Szabi

Vélemény, hozzászólás?

