Chuck Palahniuk könyvei

chuckmain2

Lévén, hogy Karácsony, pár órája mászkáltam a Pécs – Árkádbéli Alexandrában, és rövidke nézelődés után rájöttem, hogy Chuck Palahniuk kb összes könyve kapható angol nyelven. Ez jó hír, mivel kb fél éve még csak a Fight Club, Diary, Rant hármast találtam. Most viszont a régebbiek mellett még a Snuffot is kiadták. Igaz, vagy 4500 az ára, és a borítója is más, de hát ne legyenek ilyen nagy igényeim, örüljek, hogy kapható.

Szóval ha szeretnétek nekem ajándékot venni Karácsonyra, tudjátok hol kell keresni. De ha magatoknak szeretnétek, akkor is ajánlom, egyik könyvével sem fogtok rosszul járni.

Szabi

3 hozzászólás to “Chuck Palahniuk könyvei”

  1. Whoa, én meg majd jól elkérem és lesz belőle szilveszteri ajándék…. NEKEM :D

  2. Most olvastam el a Hauntedet, és nem tudom, melyik legyen a következő. Így is abortuszt csinált a karácsonyi hangulattal :D

  3. akkor a Snuffot olvasd, az vicces (:
    vagy ha még durvábbat akarsz, akkor Invisible Monsters. pláne, mert abban van egy igencsak idilli karácsonyi jelenet :röhög:

Vélemény, hozzászólás?

