élő szereplős Cowboy Bebop film. Keanu Reeves főszereplésével. gah

20040109-cowboy-bebop

Nos, az a helyzet, a Cowboy Bebop kultanime is Hollywood áldozata lesz. Már az elég rossz volt, hogy a sorozatból készült egy egész estés anime, de ami most fog történni, az rémesnek ígérkezik. Keanu Reeves fogja Spike-ot (aki a képen látható) alakítani, és ez az én fantáziámat teljes mértékben meghaladja. Spike magas, vékony, könnyed és vicces. Ezzel szenben Keanu Reeves bár vékony, de alacsony, és nem láttam még vigyorogni. Persze ne nekem legyen igazam, és derüljön ki, hogy a mainstream cyberpunk szuperhősünk valójában egy bohém figura, aki jól el tudja játszani Spike szerepét. Akkor már csak abban kell reménykedni, hogy a történetírók összeszedik magukat, és valami olyat alkotnak, ami legalább köszönő viszonyban van az anime hibátlanságával. Jelentem, cseppet sem vagyok bezsongva.

Bár, az bizakodásra ad okot, hogy Shinichiro Watanabe (az anime rendezője) is részt fog venni a munkálatokban, mint társrendező.

Szabi

14 hozzászólás to “élő szereplős Cowboy Bebop film. Keanu Reeves főszereplésével. gah”

  1. Mint Cowboy Bebop fan (Ne röhögj, tényleg!) azt kell, hogy mondjam, félek. Bár nem annyira Keanu ad okot (láttuk már mosolyogni pl.: Bill&Ted filmek), mint inkább Hollywood képtelensége élvezhető anime adaptációk előállítására. Szerintem nem fogja hozni a hangulatot. Meg azután a filmzene… Biztos nem Yoko Kano lesz, de ha nem is jazz/blues, az maga a gyalázat.

  2. annyira hozzá tartozik számomra a cowboy bebophoz a jazzes bluesos zene, hogy el sem tudom képzelni nélküle. de szerintem, ha a zeneszerző látta az animét, akkor ő is hasonló véleményen lesz. legalábbis nagyon remélem o.O

  3. engem kiánu nézése zavar leginkább. csak egyféleképpen tud nézni.

  4. ahogy mazsi is írja, keanu tényleg csak egyféleképpen tud nézni. pont olyan, mint nicholas cage, csak ezt a mátrix idején még nem tudtuk, valami hülye producer halivúdban meg azóta is ragaszkodik hozzá, hogy márpedig keanunak kell lenni az ultimate cyberpunk szuperhírónak az amerikai filmekben. bahh…

  5. denemigen Says:

    mindenki tapasztalata azt mutatja, hogy csak szar lehet az ilyesmi. ne is várjatok semmit. csalódás lesz, ha lesz.

  6. Miért pont ő? Szerintem nem illik hozzá a szerep, bár inkább tévedjek, mert visítva szeretném végigülni a filmet…
    Egyébiránt a Johny Mnemonic-ban is már kezdte a “cyberpunk”-os nyomulásos szuperhírót, csak akkor még nem röpködött, meg nem tudta feltámasztani a halottakat. :)

  7. én már annak is örülök h jön végre valami sci-fi, jónak mondható hátszéllel… utolsó sci-fi amire azt mondtam h adja az a Halhatatlanok volt… Most, bben a filmban a helyszínekkel baromi nagy hangulatot lehene elérni, de félek én is h bedrálja a filmet a hálivúdi nyáltenger és komoly, komolyan kidolgozott helyszinek(karakterek milyenségének a jóslását most hagyjuk) helyett kapunk valami cukormáz-scifit… vegyes érzelmekkel várom, de várom.

  8. Szabika, új postot!!!!

    Egyébként meg én is félek, amilyen jókat hallottam A Cowboy Bebop-ról, meg Keanu tényleg csak bociszemeket tud mereszteni a nagy, büdös világba, ami már megint csúnyán összeesküdött ellene.
    Bár a Bill és Ted-filmekben jó volt, meg a Constantine-ben.

  9. Vidókám, ne félj, hatalmas tervek szövődnek a háttérben, nemsokára össze fogod magad élvezni, olyat fogsz látni [;

  10. Emlékez a dragonballra

  11. 2011 táján szerintem kijelenthetjük, hogy semmi nem lesz a filmből – legalább is eléggé így állnak a dolgok… anno olvastam olyasmit, hogy a forgatókönyv megvalósítása túl drágának tűnt, stb, stb… amúgy meg én is nagy CB-fan vagyok (ott figyel a polcon az összes rész + zenei album!) – és hozzáfűzném, hogy 1. az egészestés animáció szerintem egész jó volt… 2. Keanu Reeves NEM ALACSONY! ezt honnét vetted, héló? 186 centi magas (bár lehet, hogy ti 2ésfél-3 méteresek vagytok)… És szerintem meg ennél jobb jelölt nem is lehetne Spike szerepére! Komolyan mondom olyanokat írtok ti ide… biztos, hogy ugyanazt a rajzfilmet néztük? – Spike totál fapofa, cinikus és kábé annyit mosolyog, mint Keanu Reeves.

  12. Hello ,én most néztem végig az animét és az őszintén nagyon nagy volt.A belőle készült mozifilmet még nem láttam de majd nemsokára.PMáté-nak pedig igaza van Keanu szerintem jó lenne Spike szerepére, legalábbis jobb mint mondjuk Jason Statham vagy Ashton Kutcher.Szerintem a mátrix-ban is jól játszott és a Cowboy Bepop klasszikus és nagy anime sok rajongóval (talán ma már nem olyan sok), de ha lenne belöle egy film akkor biztos sokan újra elővennék, Keanu pedig pont emiatt adna bele mindent,hogy hűen visszaadja Spike-ot( “Amikor megáll a föld” óta pedig)ha jól tudom nem nagyon volt filmszerepe, ezért biztos odatenné magát(persz ha tényleg lesz film).Ez az én véleményem lehet szidni érte de én így gondolom(legalábbis nagyon remélem)

Vélemény, hozzászólás?

