az ébredés ninjái

ceafa50fb8ce7023Vannak olyan emberek, akik nem úgy kelnek minden nap, mintha egy ördögűzésből térnének a valóságba, zihálva, szenvedve, sírva, zokogva. Vannak emberek, akik az óra csörgésére magukhoz térnek, és ninja módjára hasítják ketté az álomvilágot, hogy egy pillanat alatt az evolúciós lista csúcsára jutva, emberként működjenek a nap további részében. Nincs semmi alkudozás, könyörgés a világnak csak még húsz percnyi narválokkal fajtalankodó unikornisokért, nem három és fél óra alatt jutnak el az egysejtűtől egy zombi szintjéig, és nem traumaként élnek meg minden reggelt.

Mondjátok, hogyan csináljátok? Hogy a bánatba vagytok képesek csak úgy felkelni? Az ébredés ninjái, nyilatkozzatok.

Szabi

6 hozzászólás to “az ébredés ninjái”

  1. […] ébredés ninjái, nyilatkozzatok https://braincrack.wordpress.com/2009/02/01/az-ebredes-ninjai/ « előző | Szabi — 2009. 02. 01. […]

  2. Akaraterő… csak akaraterő kérdése. Amikor elfogy, én is tudok 36 órákat “mégaludni” de alapértelmezésben óra sem kell az ébredéshez.

  3. a lefekvés a kulcsa. ki mint veti.. számomra ezen múlik.

    kilenckor (esetleg tíz.. másként nem működik nekem se…) lefekszel, könnyű vacsera után, lezuhanyozva a friss ágynemü közé — tádámm! és már vágod is a fát kakasssszó után egy másodperccel -kifertőtlenítve, hatszázegy köbcentis mosollyal milka reklám hangulatban. vagymi.

    persze nem árt némi elme-tisztogatás..

    kérj meg valami pajtást, hogy hide vízzel és ingerült biztonságiőr rázással ébresszen. vagy punci.

  4. Hello

    Én általában mindig óracsörgés előtt kelek (gondolom biológiai óra…) , és olyan 5-10 perc alatt képes vagyok magamhoz térni. Általában sokat segít az, ha suliba kell menni, vagy ha zh-t írunk! :)
    Sőt, egy jó kis reggeli zuhany csodákra képes.

    Néha előfordult már velem is, hogy tuti frissen ébredtem, szerintem ennek az a titka, hogy az ember ne a “mélyálom” periódusban ébredjen fel, mert akkor olyan mint a mosott sz*r vagy egy óráig.

  5. Wintermute Says:

    Ott a legvégén az okosság. Az alvás periodikus tevékenység, ciklusokból áll, minden ciklusban mittoménmilyen fázisok. A feladat: kikísérletezni, hogy mennyi ideig tart neked 1 alvásciklusod, és annak egész számú többszörösét aludni. Általában másfél óra körül van, tehát jobb 4 és fél órát aludni, mint 5-öt, mert az a félóra nem baszik egy öltést se, de ha sikerül két ciklus között felébredni, akkor full kipihent vagy.

  6. én általában az óracsörgés után hangosan hisztizek, majd beletörődöm és felkelek. az is biztos sokat segít, ha az ember nem inszomniás. :( mit nem adnék egy olyan estéért, amikor legalább egy órát egyhuzamban végig tudnék aludni. és mondjuk hajnali 3, 4 előtt. ez a negyed óra alvás, fél-háromnegyed óra fetrengés nem móka. :(

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: